Приїжджаючи в центр міста і паркуючи своє особисте авто людина цим самим орендує у міста місце для своєї машини. Оскільки територія міста не є нескінченною було б доцільно ввести муніципальне платне паркування в історичній частині міста. На даний момент, центр являє собою одну суцільну парковку, машинами зайняті всі тротуари та смуги для громадського транспорту.
Без зони муніципального платного паркування місто втрачає величезні гроші яке могло би витратити на розвиток інфраструктури. Платне паркування існує практично у всіх великих європейських містах, такі як Лондон, Париж, Берлін, Варшава і навіть Москва. Завдяки введенню зони платного паркування ці міста змогли поліпшити транспортну ситуацію в центрі, зменшити кількість пробок і збільшити свої міські бюджети. Київ не є настільки заможним містом, щоб ігнорувати цю частину доходу і "дарувати" за безкоштовно землю для стоянки чиєїсь машини.
Місто відчує такі переваги:
- додаткові доходи до бюджета міста (плата за паркування та штрафи);
- більше місця в центрі міста та впорядковане паркування.
Водії також отримають переваги від зони платного паркування:
- завжди буде місце, де припаркуватись (через те, що якасьчастина водіїв пересяде на громадський транспорт/велосипеди/буде пересуватися пішки);
- правильний тариф за паркування – менше йти пішки. При правильній тарифній політиці можна буде припаркуватися в мізерній досяжності від точки, куди тобі треба дістатися.
Ніхто не забороняє користуватися особистим авто, але якщо людина хоче їхати з додатковим комфортом (вибираючи авто, а не велосипед або громадський транспорт) вона повинна платити за цей комфорт і оренду землі у міста для паркування своєї машини.
Місто для людей, а не для машин.
Петицію підписали
Для оформлення підписки необхідно авторизуватись або зареєструватись