kyiv logo

Електронні петиції

Київська міська рада
user-icon Особистий кабінет киянина
  • Петиції
  • Створити петицію
  • Статистика
  • Про сервіс
  • Пошук
  • Стара версія
Сайт в режимі тестування
створити петицію

Підписати петицію

Заповніть, будь ласка


скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

З метою захисту від накруток, відключено ідентифікацію за допомогою смс-паролю.

ПІБ:  
eMail:  
+38 

Поверніться на крок назад.

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

ПІБ  
eMail:  
Телефон  
Введіть код з смс:

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

З метою захисту від накруток, пройдіть, будь ласка, додаткову ідентифікацію за допомогою смс-паролю.

ПІБ:  
eMail:  
+380 

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

№7902 Громадський транспорт. Новації
публікація:
01.06.2018 15:02
Автор:
Чернишов Павло Сергійович
#
0
10000
0%
Зібрано 23 підписи
Зібрано 23 підписи
Підписання завершено

(Пілотний) проект щодо галузі громадського транспорту
Громадський транспорт міського та приміського сполучення

Новизна.
Новизною є відсутність загальних місць для сидіння окрім одного ( одне ) і більше місць, враховуючи місце сидіння для водія та місця для соціально-захищеної групи населення (кондуктор - якщо передбачено, для пасажирів з дітьми та інвалідів).

Переваги.
Завдяки відсутності загальних місць для сидіння, транспортний засіб має можливість збільшити кількість пасажирів на відповідний відсоток відсутності крісел для сидіння. Збільшення кількості перевезених осіб автоматично дозволить збільшити відсоток прибутку та задовольнить потреби пасажирів.

Вартість проїзду.
Завдяки збільшенню кількості перевезених осіб, вартість квитка для проїзду, на даному засобі перевезення пасажирів частково є нижчою від вартості квитка, що враховує можливість користуватись місцем для сидіння загального користування у громадському транспорті, за рахунок збільшення кількості перевезених пасажирів, що є конкуренто - спроможною частиною на ринку перевезень пасажирів громадського, міського та приміського транспорту, (маршрутне таксі, автобус, трамвай, тролейбус, електротранспорт, поїзди метро та їм подібні види громадсько - комунального та приватного транспорту).
Заощадження.
Відсутність загальних місць для сидіння дозволить виробнику транспортного засобу заощаджувати кошти на закупівлі та встановленні сидінь загального користування.

Зручність та комфорт.
Виробник першочергово залишає за собою право на розробку, виготовлення моделі поручнів для тримання, або скористатися відповідною розробкою від фізичної або юридичної особи з правом захисту інтелектуальної власності, щодо даної моделі поручню.

Курсування.
Даний вид громадського транспорту з відсутністю загальних місць, для сидіння може додатково й паралельно, а також окремим маршрутом здійснювати перевезення пасажирів, надаючи конкурентно - спроможне право користування громадським транспортом.

Інтервал. Екологія.
Зміниться частково, або цілком інтервал руху, в залежності від маршруту, що дозволить розвантажити (завдяки збільшення кількості перевезених пасажирів на один рейс) у часи пік дорожній рух, та зменшити викид вихлопних газів, покращуючи екологію місцевості.

Відзнаки.
Безпосередньо на відповідній частині даного виду громадського транспорту, має бути зазначено відсутність загальних місць (інформування) для сидіння, для орієнтованості пасажирів - логотип, ілюстрація.

Ілюстрація.
Інформування пасажирів , щодо даного виду транспорту для орієнтованості пасажирів виконується ілюстрацією слова, яке зображено та розташоване у відповідній частині транспортного засобу, що складається з восьми латинських літер (WELLBUSS) - де жовтим кольором на зеленому фоні даний напис зображено як творчий вид мистецтва у вигляді оригінального стилю його написання, та інформацією про автора ілюстрації.

Ілюстрація слова "WELLBUSS".










Захист прав споживачів.
Перевагою також виступає зменшення кількості пасажирів, які користуються звичайним громадським транспортом, який має відповідну кількість загальних місць для сидіння, які змушені їхати стоячи та додатково користуватись відповідними засобами (поручень), при цьому маючи можливість користуватись місцем для сидіння, сплативши відповідну вартість квитка у вартість якого входить така можливість, таким чином не кожен користувач має можливість їхати сидячи, користуючись на це правом.
Це дозволить збільшити можливість у користуванні звичайним громадським транспортом, який має загальну кількість місць для сидіння, їхати сидячи користуючись максимальною комфортністю, яка врахована у вартість квитка на проїзд на даному засобі громадського транспорту, що має відповідну кількість місць для сидіння загального користування.

Збільшення доходу.
Держава додатково стане отримувати податки (міський бюджет громади ),так як збільшиться додатково паралельний транспорт; додаткові робочі місця водія, обслуговуючого персоналу тощо.

Захист прав споживача.
Збільшується асортимент громадського транспорту, що розширює право споживача на ринку громадського транспорту, що виступає законно та конкурентно здатним і для захисту прав споживача (самостійне обрання пасажиром виду транспорту курсування).
Міжнародне застосування. Інтелектуальна власність.
Наведений вище вид громадського транспорту, що має відсутність загальних місць для сидіння (на підставі даного твору), може застосовуватись та використовуватись відповідно до конституційних та законодавчих норм, країни користувача, виробника.

Хроніка подій

Петицію підписали

Eugenia O.
18.07.2018 о 14:42
Елена Е.
05.07.2018 о 19:59
Дар'я Л.
21.06.2018 о 16:58
Вероніка М.
19.06.2018 о 11:30
Богдан К.
18.06.2018 о 10:14
Сергій М.
15.06.2018 о 12:40
Анастасія В.
07.06.2018 о 13:21
Ярослав Я.
06.06.2018 о 07:52
Elena A.
05.06.2018 о 00:52
Альберт О.
04.06.2018 о 22:29
Oleksandr D.
04.06.2018 о 18:02
Христина С.
04.06.2018 о 17:52
Ростислав Д.
04.06.2018 о 17:22
Oleksiy P.
04.06.2018 о 16:57
Dar'ya D.
04.06.2018 о 16:29
Аліна Я.
04.06.2018 о 14:13
Артем К.
04.06.2018 о 12:57
Юрій М.
04.06.2018 о 12:42
Олександр В.
04.06.2018 о 12:00
Дмитро Р.
02.06.2018 о 15:13
Nikolai O.
01.06.2018 о 22:15
Юля Ш.
01.06.2018 о 16:55
Павло Ч.
01.06.2018 о 16:30

Ще підписи

Команда проекту

Ще підписи

Вiдповiдальна особа
Статус петиції
Підписання завершено
Хроніка подій
Поширити у соціальних мережах
twitter facebook
Приєднуйся до команди автора
Долучитися
Команда проекту
Підписатись на
Щотижневий дайджест оновлень
Для того щоб підписатись - авторизуйтесь

Для оформлення підписки необхідно авторизуватись або зареєструватись

З цією петицією також підписують

Залишити коментар або питання

gov.ua Державні сайти України
Нові петиції Популярні петиції Успішні петиції Створити петицію Пошук петиції Статистика Про сервіс Поширені питання

Служба підтримки користувачів сервісу

  • телефон: (044) 366-80-14
  • електронна пошта: [email protected]
  • Звернення громадян надсилайте до Контактного центру міста Києва: 1551.gov.ua

Міські інформаційні ресурси

Офіційний сайт Київської міської ради Офіційний веб-портал Київської міської державної адміністрації Веб-портал контактного центру міста Києва Інформаційна система управління майном територіальної громади міста Києва Відкритий бюджет Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів Інформування киян Відкритий бюджет

Державні інформаційні ресурси

Петиції до Президента України Петиції до Верховної Ради України Петиції до Кабінету Міністрів України
© 2022 Київська міська державна адміністрація, Київська міська рада.
Умови використання Політика конфіденційності Мапа сайту
Розробник: Компанія «KitSoft» за підтримки Центр Розвитку Інновацій
Увесь вміст доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше
Портал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на [email protected]
close