Сучасне європейське місто неможливо уявити собі без велосипедів. Велосипед — це повноцінний вид транспорту, дуже зручний для поїздок містом на короткі та середні дистанції та здатний проїхати навіть там, де не проїде автомобіль.
Для використання велосипедів потрібні певна інфраструктура (доріжки, парковки) та гарантії.
Інфраструктура — це окреме питання. Зараз ми би хотіли поговорити про гарантії.
Гарантії — це в тому числі можливість довести свій перший велосипед додому після покупки та можливість довезти до майстерні велосипед, що потрапив в аварію і втратив здатність до пересування. Саме в цих випадках громадський транспорт був би дуже корисним, бо інакше доводиться користуватися таксі, а не кожне таксі погодиться везти велосипед.
Той факт, що зараз перевозити велосипед у метрополітені не дозволяється, тільки заважає використанню велосипедів, бо не маючи гарантій, людина просто віддасть перевагу якомусь іншому транспортному засобу. Це парадоксальним чином означає, що заборона перевозити велосипед тільки сприяє завантаженню громадського транспорту та доріг.
Обговорювана заборона погана ще тим, що в правилах користування метрополітеном не прописано, коли велосипед перестає бути велосипедом і перетворюється в багаж, перевезення якого описується пунктом 4.1.1 (згідно з ним, «багаж, сума вимірів якого по довжині, ширині та висоті [не] перевищує 200 см», провозити дозволено). Раніше бували випадки, коли велосипед «переставав» бути велосипедом при знятті одного колеса та/або при використанні чохла, але зараз заборона зазвичай трактується максимально строго, і велосипеди не допускаються до метрополітену ні в якому вигляді. Це дуже погано і неправильно.
Ми просимо дозволити перевезення велосипедів для дорослих у Київському метрополітені. Геть безглузду та шкідливу заборону!
Петицію підписали
Для оформлення підписки необхідно авторизуватись або зареєструватись