У 2011 році було закрите трамвайне розворотне кільце біля зупинки "Проспект Алішера Навої", трамвайний маршрут №23 змінив трасу - від зупинки "Бульвар Перова" (замість "Проспект Алішера Навої") до ДВРЗ.
Таким чином покращилось транспортне становище мікрорайону Воскресенка, у якому проживає більше 60 тис. осіб, і який не має доступу до станцій метрополітену у радіусі 3 км. Трамвай №23 став альтернативним маршрутом для жителів Воскресенки для сполучення з метрополітеном - основним транспортом столиці. При цьому маршрут не втратив свого вирішального значення і для масиву Комсомольського, де розміщувалась його кінцева зупинка до 2011 року.
Влітку 2015 року було оголошено, що трамвайне розворотне кільце біля зупинки "Проспект Алішера Навої" було реконструйовано (хоча ніяких робіт крім заміни з'їздів з лінією не проводилось) і маршрут №23 повертається на свою колишню трасу "Проспект Алішера Навої - ДВРЗ". Крім того, було необгрунтовано збільшено кількість рухомого складу на маршруті настільки, що вагони, по-суті, стали возити повітря (при тому, що маршрут №23 майже повністю дублює трасу маршруту №33, лише не заїжджаючи на Ленінградську площу). При нинішній ситуації з рухомим складом у Дарницькому трамвайному депо, це є абсолютно невірним кроком.
Розворотне кільце біля зупинки "Проспект Алішера Навої" було введено в експлуатацію, коли Комсомольський масив розташовувався на крайній півночі цієї частини міста, ще до появи масивів Воскресенка і Троєщина. Використовувати його зараз для маршрутних цілей, зважаючи на сучасні реалії пасажирських перевезень у цьому районі, недоречно.
Необхідно повернути продовжену трасу маршруту №23 до зупинки "Бульвар Перова". Це дозволить, додаючи лише три зупинки, забезпечити ще одним маршрутом комунального транспорту масив з населенням 60 тисяч осіб, адже у години-пік ні існуючі трамвайні, ні тролейбусні та автобусні маршрути іноді просто не справляються з існуючими пасажиропотоками.
Петицію підписали
Для оформлення підписки необхідно авторизуватись або зареєструватись