kyiv logo

Електронні петиції

Київська міська рада
user-icon Особистий кабінет киянина
  • Петиції
  • Створити петицію
  • Статистика
  • Про сервіс
  • Пошук
  • Стара версія
Сайт в режимі тестування
створити петицію

Підписати петицію

Заповніть, будь ласка


скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

З метою захисту від накруток, відключено ідентифікацію за допомогою смс-паролю.

ПІБ:  
eMail:  
+38 

Поверніться на крок назад.

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

ПІБ  
eMail:  
Телефон  
Введіть код з смс:

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

З метою захисту від накруток, пройдіть, будь ласка, додаткову ідентифікацію за допомогою смс-паролю.

ПІБ:  
eMail:  
+380 

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

Відновити розрахунок готівкою у громадському транспорті КП
№11854 Відновити розрахунок готівкою у громадському транспорті КП "Київпастранс"
публікація:
17.03.2023 10:59
Автор:
Назарій Ярославович Федорець
#
0
6000
9%
Зібрано 550 підписів
53 дні
Зібрано 550 підписів
Звертаюся до Київської міської ради з пропозицією про відновлення продажу талонів на проїзд у громадському транспорті безпосередньо у салоні.

Чому це потрібно:

1) Це - просто. Існуюча нині моноваріантність (використання лише заздалегідь придбаних та поповнених карток або квитків) є украй незручною та непрактичною. Терміналів для придбання квитків на зупинках не існує, вони знаходяться лише перед входом у швидкісні трамваї, метрополітен та міську електричку. Ситуація, коли тобі потрібно іти пішки 5-10 км до найближчої станції метро купувати квиток, щоб потім повернутися назад і сісти в тролейбус - є абсурдною. Тому велика кількість людей, які звикли розраховуватися напряму готівкою без використання сторонніх сервісів, просто перейшла з громадського транспорту на маршрутки. А це - збитки для міста і незручності для людей. Те ж стосується і іногородніх, в т.ч. вимушених переселенців, які позбавлені зручного, простого і звичного способу оплати.

2) Це - зручно. Не треба шукати якісь термінали, купувати картки та слідкувати за тим, щоб на них не закінчувалися поїздки або гратися з мобільними додатками (особливо це актуально під час відключення електроенергії або перебоями зі зв'язком). Просто заплатив водію 8 гривень і їдеш. Не згодні? Подивіться, скільки людей оплачує проїзд напряму банківською карткою через NFC, без використання сторонніх додатків та інформаційних продуктів, або скільки людей купують квитки за готівку у метро чи міській електричці. Так, їх не більшість, але їх достатньо! До того ж, в нашому житті бувають такі ситуації, коли транспортна картка начебто і є, але "в іншій куртці в кишені/вдома/etc", і зазвичай ти згадуєш про це лише тоді, коли вже сів у потрібний транспорт. Відповідно, мусиш виходити і йти пішки. Абсурд? Я вважаю, так!

3) Це - надійно. Виключно безготівкова система дуже часто дає збої та може виходити з ладу. За останній час таке відбувалося дуже часто. При можливості альтернативної оплати готівкою можна було б скористатися цим способом, але він відсутній, тому знову йдемо пішки. До того ж, зимові масові відключення електроенергії не оминули і інфраструктуру для продажу і використання електронного квитка, а через перебої зі зв'язком (спричинені цими ж відключеннями) система зависала, а іноді і взагалі провести оплату було неможливо. Така "підстраховка" у вигляді альтернативного варіанту оплати була б дуже доречною, особливо зважаючи на те, що війна нікуди не поділася і ризик нових обстрілів з боку держави-терориста, а відповідно і повторення зимового блекауту досі існує.

4) Це - вигідно. Як для пасажирів, так і для підприємства. Для пасажирів це - можливість користуватися комфортним, якісним та дешевим міським транспортом, а не смердючими, іржавими та небезпечними маршрутками (зараз з готівкою в громадський транспорт тебе не пустять, отже для багатьох пасажирів маршрутка тепер є єдиним доступним транспортом), а для підприємства це - додатковий прибуток. До слова, квиток у водія може коштувати і дорожче, наприклад 10 чи 15 гривень - це нормальна світова практика, так відбувається у всіх розвинених країнах, в тому числі і в ЄС.

5) Це - законно, як би це дивно не звучало. Але справді, Київпастранс створив дискримінаційні умови, у яких вже півтора року містяни, які з тих чи інщих причин не хочуть використовувати мобільний додаток "Київ Цифровий" відрізані від громадського транспорту?

Я сподіваюся на те, що Київпастранс "візьметься за розум" і відновить готівкову оплату за проїзд на додаток до існуючих варіантів, так, як це відбувається в країнах цивілізованого світу. Та навіть у Київському метрополітені та міській електричці є можливість придбати квиток за готівку. Чим Київпастранс гірше? Ще можна взяти до уваги приклад українського міста Хмельницький, де аналогічна система оплати (виключно картками) з'явилася на 2 тижні раніше Києва. І вже в березні 2022 Хмельницькелектротранс відновив продаж квитків за готівку водіями тролейбусів!

Відповідно до вищевикладеного прошу розглянути дану петицію і відновити можливість оплати за проїзд у готівковій формі у салоні автобусів, тролейбусів та трамваїв КП "Київпастранс", хоч і з підвищеною (наприклад 10-15 гривень) вартістю квитка.

Припиніть знущатися над людьми!

Хроніка подій

Петицію підписали

Костянтин Л.
24.03.2023 о 08:24
Світлана Н.
24.03.2023 о 06:50
Андрій М.
24.03.2023 о 06:32
Ірина З.
24.03.2023 о 04:19
Антоніна К.
24.03.2023 о 03:25
Марина М.
24.03.2023 о 02:31
Яніна Ш.
24.03.2023 о 00:21
Владислав Р.
24.03.2023 о 00:20
Сергій К.
24.03.2023 о 00:18
Ніна К.
24.03.2023 о 00:14
Єлизавета Я.
23.03.2023 о 23:49
Віта У.
23.03.2023 о 23:35
Віта Ж.
23.03.2023 о 23:20
Володимир П.
23.03.2023 о 23:07
Дарія У.
23.03.2023 о 22:21
Олена Г.
23.03.2023 о 21:38
Дар'я К.
23.03.2023 о 21:17
Юлія Р.
23.03.2023 о 21:16
Марія З.
23.03.2023 о 20:40
Олександр Т.
23.03.2023 о 20:39
Юрій К.
23.03.2023 о 20:36
Сергій П.
23.03.2023 о 20:26
Володимир С.
23.03.2023 о 20:26
Максим Ш.
23.03.2023 о 20:06
Маргарита М.
23.03.2023 о 20:06
Наталія У.
23.03.2023 о 19:58
Кирило Х.
23.03.2023 о 19:40
Данило П.
23.03.2023 о 19:34
Любов Л.
23.03.2023 о 19:33
Яна К.
23.03.2023 о 19:31
Тарас В.
23.03.2023 о 19:31
Марія Д.
23.03.2023 о 19:29
Ярослав Т.
23.03.2023 о 19:29
Валерій Б.
23.03.2023 о 19:17
Ольга Н.
23.03.2023 о 18:49
Дарина О.
23.03.2023 о 18:44
Ольга В.
23.03.2023 о 18:08
Олександр Г.
23.03.2023 о 17:24
Данило С.
23.03.2023 о 16:58
Максим Т.
23.03.2023 о 16:22
Ярослав Л.
23.03.2023 о 14:45
Михайло М.
23.03.2023 о 14:38
Михайло Г.
23.03.2023 о 13:32
Данило М.
23.03.2023 о 13:10
Микита В.
23.03.2023 о 12:52
Катерина Ш.
23.03.2023 о 12:52
Ярослава Л.
23.03.2023 о 12:17
Ольга С.
23.03.2023 о 12:01
Богдан Г.
23.03.2023 о 11:51
Марія Г.
23.03.2023 о 11:42
Аліна П.
23.03.2023 о 11:41
Вячеслав С.
23.03.2023 о 11:37
Анастасія К.
23.03.2023 о 11:03
Геннадій Ф.
23.03.2023 о 11:01
Валерія М.
23.03.2023 о 10:58
Катерина Л.
23.03.2023 о 10:54
Олена К.
23.03.2023 о 10:50
Владислав К.
23.03.2023 о 10:47
Андрій П.
23.03.2023 о 10:27
Олександр Ф.
23.03.2023 о 10:26
Олена Щ.
23.03.2023 о 09:16
Оксана Н.
23.03.2023 о 08:02
Дмитро К.
23.03.2023 о 07:52
Олексій Л.
23.03.2023 о 07:32
Ілларіон Г.
23.03.2023 о 07:06
Станіслав Г.
23.03.2023 о 06:56
Віктор С.
23.03.2023 о 02:27
Микита Н.
23.03.2023 о 00:41
Ганна О.
23.03.2023 о 00:24
Анастасія Г.
22.03.2023 о 23:47
Олена К.
22.03.2023 о 23:14
Анатолій К.
22.03.2023 о 22:59
Ксенія К.
22.03.2023 о 22:32
Анастасія Б.
22.03.2023 о 21:54
Сергій С.
22.03.2023 о 21:54
Світлана М.
22.03.2023 о 21:40
Людмила А.
22.03.2023 о 21:35
Сергій Б.
22.03.2023 о 21:12
Олександра П.
22.03.2023 о 19:34
Ірина І.
22.03.2023 о 19:05
Наталія Б.
22.03.2023 о 18:41
Катерина П.
22.03.2023 о 18:29
Олександр П.
22.03.2023 о 17:59
Олександра Б.
22.03.2023 о 17:33
Ірина Ф.
22.03.2023 о 16:03
Андрій А.
22.03.2023 о 16:00
Віталій Я.
22.03.2023 о 15:59
Юлія Д.
22.03.2023 о 15:37
Вероніка М.
22.03.2023 о 15:10
Марина Б.
22.03.2023 о 15:09
Захар У.
22.03.2023 о 14:59
Роман Д.
22.03.2023 о 14:55
Ірина А.
22.03.2023 о 14:53
Павло К.
22.03.2023 о 14:33
Катерина К.
22.03.2023 о 14:09
Олександр К.
22.03.2023 о 14:04
Олексій М.
22.03.2023 о 14:02
Дарія Х.
22.03.2023 о 13:53
Марина Б.
22.03.2023 о 13:04
Христина К.
22.03.2023 о 12:53

Ще підписи

Команда проекту

Ще підписи

Вiдповiдальна особа
Підписати петицію

Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)

Поширити у соціальних мережах
twitter facebook
Приєднуйся до команди автора
Долучитися
Команда проекту
Підписатись на
Щотижневий дайджест оновлень
Для того щоб підписатись - авторизуйтесь

Для оформлення підписки необхідно авторизуватись або зареєструватись

З цією петицією також підписують
Відмінити заборону руху громадського транспорту (автобуси, тролейбуси) та метро під час повітряної тривоги
Впровадити систему пересадкового квитка в громадському транспорті тривалістю 90 хвилин
Щодо нелогічності рішення про зупинку комунального громадського транспорту під час повітряної тривоги
Сказуванная заборони руху наземного громадського транспорту (автобуси, трамваї, тролейбуси) під час повітряної тривоги

Залишити коментар або питання

gov.ua Державні сайти України
Нові петиції Популярні петиції Успішні петиції Створити петицію Пошук петиції Статистика Про сервіс Поширені питання

Служба підтримки користувачів сервісу

  • телефон: (044) 366-80-14
  • електронна пошта: [email protected]
  • Звернення громадян надсилайте до Контактного центру міста Києва: 1551.gov.ua

Міські інформаційні ресурси

Офіційний сайт Київської міської ради Офіційний веб-портал Київської міської державної адміністрації Веб-портал контактного центру міста Києва Інформаційна система управління майном територіальної громади міста Києва Відкритий бюджет Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів Інформування киян Відкритий бюджет

Державні інформаційні ресурси

Петиції до Президента України Петиції до Верховної Ради України Петиції до Кабінету Міністрів України
© 2022 Київська міська державна адміністрація, Київська міська рада.
Умови використання Політика конфіденційності Мапа сайту
Розробник: Компанія «KitSoft» за підтримки Центр Розвитку Інновацій
Увесь вміст доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше
Портал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на [email protected]
close