Відповідно до пункта 5.3 "Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій" від 10.06.2021, Київський міський голова Віталій Кличко 28.03.2023 року доручив заступнику голови КМДА Пантелеєву П.О., директору департаменту транспортної інфраструктури КМДА Кандибору Р. В. та постійній комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами розглянути петицію в установленому порядку. (доручення № 08/КО-802(п)
31.03.2023 на виконання доручення Київського міського голови В. Кличка (доручення від 27.03.2023 № 08/КО-749(п) директором Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Кандибором Р. В. розглянуто електронну петицію № 11745 "Щодо нелогічності рішення про зупинку комунального громадського транспорту під час повітряної тривоги".
Відповідно до статті 23¹ Закону України «Про звернення громадян», Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006, у редакції рішення Київської міської ради від 10.06.2021 № 1439/1480, (далі – Положення), розглянуто електронну петицію № 11745 «Щодо нелогічності рішення про зупинку комунального громадського транспорту під час повітряної тривоги». За результатами розгляду повідомляємо про таке.
Згідно з чинним законодавством України здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану на території міста Києва проводиться на підставі рішень Ради оборони міста Києва. Так, враховуючи необхідність вжиття додаткових заходів, спрямованих на убезпечення цивільного населення столиці, а також беручи до уваги Примірний алгоритм дій населення за сигналами оповіщення цивільного захисту «Увага всім», «Повітряна тривога», розробленого Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Радою оборони міста Києва 29.07.2022 ухвалено рішення про особливості роботи громадського транспорту під час повітряної тривоги.
Загалом, вищезазначеним алгоритмом передбачено такий порядок дій водія громадського транспорту під час повітряної тривоги.
1. Зупинити транспортний засіб у безпечному місці (на узбіччі дороги).
2. Поінформувати пасажирів про отриманий сигнал.
3. Вивести пасажирів з транспортного засобу, у разі наявності маломобільних груп населення організувати за допомогою пасажирів (кондуктора) їх евакуацію.
4. Швидко, без паніки зайняти місце у найближчій захисній споруді (сховищі, підвальному приміщенні, паркінгу тощо).
5. Якщо захисної споруди поблизу немає, сховатися за бетонними плитами, бордюром, лягти у заглибленнях землі, згрупуватися та закрити голову руками.
Водночас, з метою вдосконалення режиму роботи громадського транспорту та поводження під час оголошення повітряної тривоги, на зупинках громадського транспорту розміщені інформаційні схеми щодо маршрутів прямування до найближчих об’єктів захисту (укриттів).
Рішення Ради оборони міста Києва ухвалювалося з урахуванням оцінки поточної та прогнозованої безпекової ситуації в столиці та буде переглянуте виключно за умови її суттєвої стабілізації та надходження відповідних рекомендацій від Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Відповідний аналіз та оцінка здійснюються на постійній основі.
Принагідно слід відзначити, що призупинення роботи комунального транспорту під час повітряної тривоги не несе для пасажирів жодних додаткових витрат, оскільки після її завершення вони можуть скористатися попередньо сплаченими проїзними документами.
З повагою
Київський міський голова Віталій КЛИЧКО
Петицію підписали
Для оформлення підписки необхідно авторизуватись або зареєструватись