kyiv logo

Електронні петиції

Київська міська рада
user-icon Особистий кабінет киянина
  • Петиції
  • Створити петицію
  • Статистика
  • Про сервіс
  • Пошук
  • Стара версія
Сайт в режимі тестування
створити петицію

Підписати петицію

Заповніть, будь ласка


скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

З метою захисту від накруток, відключено ідентифікацію за допомогою смс-паролю.

ПІБ:  
eMail:  
+38 

Поверніться на крок назад.

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

ПІБ  
eMail:  
Телефон  
Введіть код з смс:

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

З метою захисту від накруток, пройдіть, будь ласка, додаткову ідентифікацію за допомогою смс-паролю.

ПІБ:  
eMail:  
+380 

скористайтесь одним з наступних методів персоніфікації

Створення пішохідного центру Києва
№11257 Створення пішохідного центру Києва
публікація:
04.10.2022 13:53
Автор:
Ілля Андрійович Сигачов
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004611589497
0
6000
35%
Зібрано 2127 підписів
Зібрано 2127 підписів
Підписання завершено
Чому це потрібно?
Київ - столиця України, держави, котра декларує європейські цінності.
1) Однією з найбільш важливих сьогодні цінностей розвинутої Європи, є боротьба за екологію у містах. Згідно з дослідженнями Інституту транспортних досліджень Університету природних ресурсів та наук про життя міста Відень, Австрія, пішоходизація центу міста призводить до зменшення трафіку маятникового щоденного руху людей на легкових автівках від 26%.
Довідка. За даними нідерландської компанії Tom Tom, Київ входить у топ 10 міст із заторів у світі, а також за даними швейцарської компанії IQ air - в топ 10 міст з найбільш забрудненим повітрям.
Зменшення поїздок на персональному автомобілі в місті на 26% призводить до покращення екологічної ситуації в місті в цілому.
Також через війну та як наслідок кризу пального, зменшення переміщення автомобілем частково допоможе зберегти пальне.
2) Пішохідні вулиці (зони вільні від автомобілів) є зонами збільшення доходів місцевих закладів, а як наслідок - міського та державного бюджету зокрема. Це пов'язано з психологією пішохода, що побачивши заклад харчування не шукає паркінг, а відразу заходить в заклад, наприклад на каву.
3) Збереження та популяризація центру Києва, що є зоною історичної старої архітектури. Більшість вулиць отримали свій профіль ще в ХІІІ ст. та у середньовічні часи. Так зване Верхнє місто (Старий Київ) - частково є зоною включеною до переліку світової спадщини ЮНЕСКО, та є найбільш впізнаваною частиною міста, на рівні Києво-Печерською лаврою. Всі ці фактори роблять Старий Київ унікальним для всієї України явищем. Величезна кількість авто, котрі часто не дотримуються правил дорожнього руху та правил паркування, спричиняють візуальне та звукове засмічення давніх вулиць та старовинної архітектури.

Що необхідно зробити?
1) Створення КОЛА з вулиць, котрими буде здійснюватись автомобільний переважно односторонній рух навколо центру міста.
ОДНОСТОРОННІЙ рух буде відбуватись вулицями:
Ярославів Вал (вже існує)
Прорізна (вже існує),
Михайлівська,
Велика Житомирська
частиною Львівської площі вздовж будинку Львівська площа 8Б (Торговий центр)
проїзд вздовж будинків Львівська площа, 1-5 (Дім Художника) та будинку Львівська площа, 14 (Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (7й корпус)) та парної сторони вулиці Бульварно-Кудрявська від будинку №2 до будинку №14 з роз'їздом поворотом не парну частину вулиці Бульварно-Кудрявська (вже існує).
Рух автомобілів непарною частиною вулиці Бульварно-Кудрявська від будинку №15 до будинку №Бульварно-Кудрявська, 1/37 перетворюється на односторонній. Таким чином рух з парної частини вулиці Бульварно-Кудрявська буде можливий лише в сторону Площі Перемоги або шляхом повороту автомобіля ліворуч в сторону Львівської площі. Вулиця Бульварно-Кудрявська від будинку 15 в сторону Площі Перемоги лишається двосторонньою.
Рух автомобілів ділянкою перехрестя вулиць Хрещатик та Михайлівська реорганізовується лише на поворот на Михайлівську вулицю з Хрещатику.
Таким чином створюється коло вулиць, де рух автомобілів відбувається проти годинникової стрілки та дозволяє протягом всього маршруту повертати праворуч на сусідні вулиці, що виключає можливість більш складних та небезпечних поворотів ліворуч.
*Також створення пішохідної зони в центрі, що пропонується дозволить встановити зону в межах якої радіус доступу до автомобіля складатиме не більше 450 метрів (або 6 хвилин пересування пішки), що є досить малою відстанню для її подолання.

2) На вулицях всередині транспортного кола в центрі міста організовується пішохідна зона, де також може здійснювати рух велотранспортом (також моноколесами, електросамокатами) зі швидкістю до 6 кілометрів на годину. Це наступні вулиці:
Володимирський проїзд
вулиця Мала Житомирська
вулиця Алли Тарасової
вулиця Малопідвальна
вулиця Софійська
вулиця Паторжинського
провулок Михайлівський
провулок Тараса Шевченка
вулиця Золотоворітська
вулиця Рейтарська
провулок Георгіївський
вулиця Стрітенська
вулиця Стрілецька
провулок Рильський
вулиця Олеся Гончара (ділянка між вулицями Ярославів Вал та вулицею Велика Житомирська)
вулиця Ірининська
вулиця Бориса Грінченка
вулиця Володимирська (ділянка між вулицями Ярославів Вал та Прорізна до вулиці Велика Житомирська)
Також відбувається пішоходизація вулиць, котрі блокуються іншими пішоходизованими вулицями, що вказані вище
вулиця Костельна
вулиця Трьохсвятительська
вулиця Десятинна
вулиця Володимирська (ділянка від вулиці Велика Житомирська до вулиць Андріївський узвіз та Десятинна).


3) Створення транспортного кола в центрі також вплине на маршрути громадського транспорту.
Пропонується НЕ ЛІКВІДОВУВАТИ наявні тролейбусні маршрути №6, №16 та №18, а перенаправити їх частково на транспортне коло. Тобто рух тролейбусів в сторону Майдану Незалежності буде здійснюватись від вулиці Січових стрільців праворуч через ділянку Львівської площі до вулиці Ярославів Вал напряму через Львівську площу, а не через об'їзд вулицею Бульварно-Кудрявською. Далі тролейбуси рухаються оновленим маршрутом Ярославів Вал-Прорізна-Хрещатик-Михайлівська та старим маршрутом - Велика Житомирська та Січових стрільців. До змінених маршрутів тролейбуса, що складатиме 2 км, слід залучати одиниці транспорту з автономним запасом ходу. Оскільки будівництво нової ділянки тролейбуса наразі є недоцільним. В майбутньому - побудова саме цієї ділянки може бути перспективною. Таким чином відбувається мінімальна зміна маршрутів тролейбусів №6, №16 та №18, але вони лишаються. По всьому оновленому маршруту тролейбусів необхідно організувати зупинки громадського транспорту.

4) Через організацію одностороннього шляху навколо пішохідної частини, слід змінити профіль вулиці. (Опис профілю відбувається за напрямком руху).
- Праворуч від пішохідної зони вздовж фасадів будинків вулиць організувати (де це можливо фізично та економічно доцільно), кишені між зеленими насадженнями (деревами) для паркувань приватних автомобілів.
- Праворуч від смуги паркування організовувати смугу переміщення автомобілів.
- Праворуч від смуги автомобілів організовувати смугу переміщення громадського транспорту.
- Праворуч від смуги громадського транспорту організовувати велодоріжку, з об'їздом праворуч павільйонів зупинок для громадського транспорту.
- Праворуч від велодоріжок організовувати пішохідну зону вздовж фасадів будинків вулиць.

Для кого мають бути винятки?
Не зважаючи на існування "зони вільної від авто", повної заборони заїзду автомобів в "зону вільної від авто" НЕ ПРОПОНУЄТЬЯ! Заїзд забороняється автомобілям за винятком ВИКЛЮЧЕНЬ, що вказані нижче.
1) Жителі, що проживають в центрі транспортного кола з дозволом на паркування;
2) За обставин підприємства, які розташовані в районі пішохідної зони;
3) Працівники, які йдуть на роботу або з роботи між 24:00 та 5:00 (йде мова в мирний час та відсутність комендантської години);.
4) Особи, яким надано Посвідчення особи з інвалідністю;
5) Акредитовані таксі;
6) Завантажувальна діяльність в робочі дні з 6 до 18 години та в суботу з 6 до 13 години. У неділю тільки доставка швидкопсувних продуктів, ліків, періодичних видань;
7) Гості, що проживають в місцевому готелі;
8) Автотранспорт дорожніх служб, сміттєзбиральна, каналізаційна, ремонтний транспорт, транспорт служб дорожніх робіт та будівельна техніка;
9) Швидка медична допомога, бригади ДСНС, автомобілі ЗСУ, газова служба, поліція та інші траспортні засоби екстреної допомоги;
10) Автомобілі уряду, посольств, консульств та міжнародних організацій.
11) Транспортні засоби доставки операторів поштового зв'язку;
12) Постачання торгових кіосків та заходів

Хроніка подій

Петицію підписали

Костянтин П.
02.12.2022 о 10:39
Анастасія Л.
02.12.2022 о 03:01
Роман Г.
02.12.2022 о 02:59
Роман Д.
01.12.2022 о 21:01
Дмитро К.
30.11.2022 о 22:18
Тетяна Л.
30.11.2022 о 13:50
Ольга М.
30.11.2022 о 12:42
Олена С.
29.11.2022 о 00:57
Богдан К.
29.11.2022 о 00:32
Михайло О.
28.11.2022 о 23:20
Антон Г.
28.11.2022 о 22:56
Іван Л.
28.11.2022 о 22:30
Тарас Л.
28.11.2022 о 19:12
Володимир О.
28.11.2022 о 18:21
Євгеній К.
28.11.2022 о 17:26
Максим Д.
27.11.2022 о 23:21
Лариса М.
27.11.2022 о 20:43
Євгеній К.
27.11.2022 о 10:22
Євгеній П.
26.11.2022 о 04:10
Анастасія Г.
25.11.2022 о 21:46
Олена Х.
25.11.2022 о 01:39
Олексій Б.
24.11.2022 о 13:44
Віктор Р.
22.11.2022 о 22:54
Ірина П.
22.11.2022 о 22:36
Ігор К.
22.11.2022 о 22:02
Олексій Д.
22.11.2022 о 19:40
Олексій Б.
22.11.2022 о 09:09
Михайло М.
21.11.2022 о 22:06
Наталія О.
21.11.2022 о 02:00
Катерина П.
20.11.2022 о 20:27
Майя М.
20.11.2022 о 14:55
Дмитро К.
20.11.2022 о 11:26
Анастасія С.
20.11.2022 о 09:59
Євгеній К.
19.11.2022 о 22:23
Олексій К.
19.11.2022 о 21:13
Вадим Н.
19.11.2022 о 11:00
Олег Х.
19.11.2022 о 04:42
Олександр Л.
18.11.2022 о 18:59
Дарія Ю.
18.11.2022 о 14:52
Олексій В.
18.11.2022 о 11:34
Артем В.
17.11.2022 о 23:41
Тетяна Г.
17.11.2022 о 21:35
Олександр У.
17.11.2022 о 20:09
Віктор Л.
17.11.2022 о 14:46
Юрій К.
17.11.2022 о 11:37
Євгеній К.
17.11.2022 о 09:49
Нікіта К.
17.11.2022 о 05:04
Ілля Г.
16.11.2022 о 19:31
АРТЕМ Б.
16.11.2022 о 19:26
Віолета М.
16.11.2022 о 00:10
Дмитро П.
16.11.2022 о 00:04
Арман Б.
15.11.2022 о 17:29
Тіхон І.
15.11.2022 о 14:23
Катерина Н.
15.11.2022 о 14:08
Михайло Б.
15.11.2022 о 11:51
Ірина Т.
15.11.2022 о 10:54
Наталія К.
14.11.2022 о 21:25
Микита Г.
14.11.2022 о 20:45
Карен С.
14.11.2022 о 16:38
Юлія П.
14.11.2022 о 14:52
Олександр К.
14.11.2022 о 13:17
Андрій П.
14.11.2022 о 12:23
Сергій М.
14.11.2022 о 11:55
Катерина О.
14.11.2022 о 09:50
Владислав А.
14.11.2022 о 09:41
Олена Т.
14.11.2022 о 09:28
Іван М.
14.11.2022 о 07:25
Ольга Я.
14.11.2022 о 04:13
Галина І.
13.11.2022 о 22:58
Павло К.
13.11.2022 о 14:51
Людмила Б.
13.11.2022 о 13:07
Максим А.
13.11.2022 о 12:14
Анна С.
13.11.2022 о 11:29
Лідія Я.
13.11.2022 о 10:46
Сергій Р.
12.11.2022 о 20:15
Інна П.
12.11.2022 о 19:45
Олег Б.
12.11.2022 о 16:04
Кирило В.
12.11.2022 о 15:58
Дар'я А.
12.11.2022 о 15:03
Олександр К.
12.11.2022 о 12:21
Антон Г.
12.11.2022 о 12:07
Артем С.
12.11.2022 о 11:34
Георг С.
12.11.2022 о 11:28
Ірина О.
12.11.2022 о 10:49
Владислав Д.
12.11.2022 о 06:48
Анастасія В.
11.11.2022 о 23:49
Ярослав І.
11.11.2022 о 22:14
Олександр Х.
11.11.2022 о 21:12
Максим Я.
11.11.2022 о 18:39
Євген У.
11.11.2022 о 18:20
Аліна С.
11.11.2022 о 13:07
Світлана Т.
11.11.2022 о 11:43
Тетяна К.
11.11.2022 о 11:38
Таїсія Т.
11.11.2022 о 09:04
Марина Т.
11.11.2022 о 03:45
Михайло О.
11.11.2022 о 02:03
Дмитро П.
11.11.2022 о 00:15
Ольга С.
10.11.2022 о 17:36
Борис П.
10.11.2022 о 16:06
Сергій П.
10.11.2022 о 15:09

Ще підписи

Команда проекту

Вікторія С.
05.10.2022 о 13:01

Ще підписи

Вiдповiдальна особа
Статус петиції
Підписання завершено
Хроніка подій
Поширити у соціальних мережах
twitter facebook
Приєднуйся до команди автора
Долучитися
Команда проекту
Підписатись на
Щотижневий дайджест оновлень
Для того щоб підписатись - авторизуйтесь

Для оформлення підписки необхідно авторизуватись або зареєструватись

З цією петицією також підписують
Лавки та стільці в метро
Дозвіл на переміщення населення по місту у новорічну ніч службами таксі
Провести ремонт Дарницького мосту
Скасувати зупинку громадського транпорту під час повітряної тривоги

Залишити коментар або питання

gov.ua Державні сайти України
Нові петиції Популярні петиції Успішні петиції Створити петицію Пошук петиції Статистика Про сервіс Поширені питання

Служба підтримки користувачів сервісу

  • телефон: (044) 366-80-14
  • електронна пошта: [email protected]
  • Звернення громадян надсилайте до Контактного центру міста Києва: 1551.gov.ua

Міські інформаційні ресурси

Офіційний сайт Київської міської ради Офіційний веб-портал Київської міської державної адміністрації Веб-портал контактного центру міста Києва Інформаційна система управління майном територіальної громади міста Києва Відкритий бюджет Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів Інформування киян Відкритий бюджет

Державні інформаційні ресурси

Петиції до Президента України Петиції до Верховної Ради України Петиції до Кабінету Міністрів України
© 2022 Київська міська державна адміністрація, Київська міська рада.
Умови використання Політика конфіденційності Мапа сайту
Розробник: Компанія «KitSoft» за підтримки Центр Розвитку Інновацій
Увесь вміст доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше
Портал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на [email protected]
close