Ще у травні комунальний перевізник столиці прийняв рішення щодо посадки та висадки пасажирів тільки через передні двері, що не є правомірним, бо такі обмеження не передбачає жодна постанова КМДА чи Кабінету міністрів.
Офіційно "Київпастранс" виправдовується карантином та обмеженням за кількістю пасажирів, але скупчення людей у вузькому проході на великих зупинках та вхід через фактично половину першої двері навпаки, створює чудові умови для розповсюдження COVID-19.
Також відбувається порушення прав маломобільних громадян, які не можуть потрапити до салону через закриті середні двері, де знаходяться пандус та майданчик для візка (дуже часто, водії не чують прохання відчинити їх).
У решті, якщо це обмеження необхідне, то чому діють інші правила для метрополітену, швидкісного трамвая та електричок, де кількість пасажирів абсолютно нічим не обмежена, та чому деякі водії заповнюють салон повністю, навіть відкриваючи тільки передні двері, створюючи небезпечну тисняву.
Я вважаю, що таке свавілля комунального підприємства є відвертим порушенням прав громадян та фактично перетворює міський транспорт на пільговий атракціон, у той час як приватні перевізники продовжують заробляти на тисняві і не додержуються багатьох правил.
Петицію підписали
Підтримуючи дану петицію, я надаю згоду Київській міській раді на обробку моїх персональних даних для ідентифікації користувачів сервісу електронних петицій (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про звернення громадян»)
Для оформлення підписки необхідно авторизуватись або зареєструватись