Платформа для змін
Електронна петиція – це сервіс для громадян, який дає можливість донести свої ініціативи до Київської міської ради. У разі отримання 6000 підписів протягом днів, Ваші ініціативи будуть розглянуті відповідальними особами при можливості виконані, та надана офіційна відповідь.
Петиції можуть стосуватися будь-якого питання, яке відноситься до компетенції Київської міської ради, Київської міської державної адміністрації та їх структурних підрозділів.
Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор), тому слід дотримуватись правил оформлення петиції. Детальніше про порядок подання та розгляду електронних петицій читайте у Рішенні КМР №103/2006 від 8 жовтня 2015р.(зі змінами).
Як подати електронну петицію
Авторизуватися через офіційний сайт Київської міської ради, або на сайті громадського об'єднання (за допомогою Bank-ID, «Картки Киянина», електронного цифрового підпису або безпосередньо на сайті);
- Пройти верифікацію;
- Вказати заголовок петиції;
- Викласти суть електронної петиції та свої пропозиції щодо вирішення порушеного питання, зазначити про очікуваний результат від реалізації електронної петиції;
- Вказати прізвище, ім'я, по батькові;
- Вказати поштову адресу (для отримання письмової відповіді на петицію), а також адресу електронної пошти та контактний номер телефону;
- Надати фото або відео на розсуд автора, яке ілюструватиме петицію;
- Надати згоду на роботу згідно з правилами сайту, зокрема, обробку своїх персональних даних.
У разі отримання 6000 підписів протягом днів, петиція буде розглянута відповідальними особами протягом десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду та при можливості виконана, а її ініціаторам – надана офіційна відповідь.
Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на свою підтримку, після завершення строку збору підписів розглядається в порядку, встановленому законодавством про звернення громадян.